Desafio! Challenge!

13:34


Julie gave me a "blogger" challenge , which is to share 6 things you don't know about me:

- Bikes are a childhood dream, judging by the photo. I would love to have and drive a Harley V-Rod, a Ducati Monster and a Vespa.

-The book that stayed with me longest was the "Antichrist" by Nietzsche, not because I particularly enjoyed, but because I couldn't understand it and for some time insisted on it. Then I discovered that it was terrific to depart "Jehovah's Witnesses" and so he stayed in my bag.

- I hate sushi! I love Gourmet! I love it! But only because the packaging, professional defect ...when it's time to sit at the table what I really like is the barbecue chicken, chicken instant soup and any fast food restaurant makes me happy. I have an pour taste until the dessert. I die for Ladurée's macarons, but any dessert with a very high sugar content, I eat!

- I do not like alcohol, the only exception is Aqua Vitae.

-I have a serious addiction to caffeine. I'm in recovery!

-I listen to Iron Maiden while driving!

As the blogger tradition dictates, I must pass this challenge to other bloggers. I'm waiting in your answers to the challenge, in your blogs or in comments!


A Julie lançou-me um desafio “"blogueiro", que consiste em partilhar 6 coisas que não sabem acerca de mim:

- As motos são um sonho de infância, a julgar pela foto. Adorava ter e conduzir uma Harley V-rod , uma Ducati Monster e uma Vespa.

-O livro que me acompanhou mais tempo foi o "“Anticristo" de "Nietzsche", não porque eu tenha gostado especialmente, mas porque não o consegui entender e durante uns tempos insisti na causa. Depois descobri que era óptimo para afastar ”testemunhas de Jeová” e assim ele permaneceu no meu saco.

- Odeio sushi! Adoro Gourmet! Adoro mesmo! Mas só pelas embalagens, defeito profissional. Na hora de sentar á mesa gosto é de frango no churrasco, canja instantânea e qualquer restaurante de fast food me deixa feliz. Não tenho um paladar nada requintado até ao momento da sobremesa. Morro pelos "macarrons" da Ladurée, mas qualquer sobremesa com um teor de açúcar bem elevado, marcha!

- Não gosto de bebidas alcoólicas, a única excepção é a aguardente.

-Tenho uma dependência grave de cafeína. Estou em processo de recuperação!

-Ouço Iron Maiden enquanto conduzo!


Como manda a tradição "blogueira", devo passar este desafio a outras bloguers.

Fico á espera das vossas respostas ao desafio, nos vossos blogues ou nos comentários!

You Might Also Like

5 comentários

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images